lördag 7 april 2012

Sofflut

Idag har det stått sofflut på schemat.
Blev lite för mycket vuxendricka igår tror jag, quizkväll i byn, mycket trevligt, dock så vann vi inte, men vad gjorde det, vi hade kul.

Påsken är snart över, imorn blir det lite mat hos far min.

Förra helgen spenderades vid Vättern hos en trevlig kvinna, mys.
Det här med att va singel har ju sina fördelar, men jag saknar att somna brevid någon varje natt, att vakna brevid någon, att krypa upp i soffan och mysa.

Det här med att allt finns i mobilen, internet, facebook, allt.. börjar undra om det är så bra. Förlåt!

Snart, snart får jag flytta...ska bli skönt, men samtidigt lite konstigt, undrar hur det kommer kännas att skruva ihop vår säng, vår soffa, vår bokhylla.. jag vet inte, men jag hoppas det inte känns.

//Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar