söndag 15 april 2012

14:35

Den här helgen har verkligen gått i tv-spelets tecken..
I Fredags var det kinect kväll hos J/M, mycket trevligt, och mycket kul.
Man förstår ju hur otränad man är när man får träningsvärk av en sån grej. :/

Igår satt jag och L hemma hos henne och tog några öl och spelade gamla hederliga mariokart på 64,riktigt kul kväll, var inte hemma förrens halv 4 och inte i säng förrens 5 då jag hade ett mycket trevlligt telefonsamtal när jag kom hem ;)

L ringde mig imorse och som vanligt skulle bakistjata, tyckte det var llite väl tidigt, så lät bli att svara och tänkte att jag kunde sova 30 min till, nästa gång jag vaknade och kollade klockan var den 14:35 :P Hur fasen kan man sova så länge då, det har ju inte hänt på år och dar, brukar alltid sova dåligt och vakna tidigt om jag druckit lite.
Men men, nu är man ju iaf utsövd.

Fick hem min crosstrainer idag, så imorn bitti blir det att gå upp tidigt och prova lite.
Imorn kväll blir det kommunal quiz på krogen med kollegor, god mat, allmänbildning, och kanske en öl.

tjipp och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar